Politica de confidențialitate de prelucrare a datelor
Această politică de prelucrare a datelor cu caracter
personal explică ce facem cu datele Dvs. personale, indiferent dacă vă furnizăm
produse, materiale de marketing si informative sau folosim datele Dvs.
personale ca parte a cercetărilor pe care le desfășurăm în scopuri de marketing
sau științifice.
Totodată, vă informăm că, începând cu data de 25 mai
2018, Regulamentul 2016/679/UE privind protecția persoanelor fizice în ceea ce
privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație
a acestor date (în continuare „Regulamentul”) va fi aplicat de toate statele
Uniunii Europene. Prin intermediul Regulamentului se dorește crearea unui cadru
legislativ unitar și uniform pe teritoriul Uniunii Europene.
Societatea Donnacate Silhouette Studio S.R.L. se aliniază prevederilor Regulamentului și credem că este un moment potrivit să punctăm câteva aspecte importante.
Acest document descrie modul în care colectăm, folosim și
procesăm datele Dvs. personale și cum, în acest mod, ne respectăm obligațiile
legale față de Dvs.
Confidențialitatea Dvs. este importantă pentru noi și ne
angajăm să protejăm datele Dvs. personale și să vă protejăm drepturile.
Dacă sunteți nemulțumit de orice aspect al politicii
noastre de prelucrare a datelor, este posibil să aveți drepturi legale pe care
le-am descris mai jos, acolo unde este cazul.
Este posibil să modificăm din când în când această
notificare. Vă rugăm să vizitați această pagină dacă doriți să rămâneți la
curent cu data viitoare când vom posta modificările aici.
CARE SUNT DATELE DVS. PERSONALE PE CARE LE PROCESĂM?
Datele Dvs. personale sunt colectate prin site-ul nostru
web, prin e-mail, prin intermediul platformelor folosite de noi și prin
poștă/curier. În funcție de circumstanțele relevante și de legile și cerințele
locale aplicabile, putem colecta unele sau toate informațiile enumerate mai jos
pentru a ne ajuta în acest sens:
o
Nume și prenume;
o
Număr/Numere de telefon de contact;
o
Sex;
o
Data nașterii;
o
Detalii de contact: adresă e-mail, adresă de contact,
adresa de livrare/facturare;
o
Date de identificare;
o
Corespondență purtată între noi și Dvs.; sau
o
Orice alte informații suplimentare pe care Dvs. alegeți
să ni le furnizați.
Suplimentar, când vizitați site-ul nostru, colectăm
automat informații tehnice, inclusiv adresa IP (protocol Internet) folosită
pentru conectarea computerului la Internet, informațiile Dvs. de conectare,
tipul și versiunea browserului, setarea fusului orar, tipurile și versiunile de
plug-in de browser, sistem și platformă, parole si indicii, informatii de
securitate similare folosite pentru autentificare si pentru accesarea contului.
Important!
Vă rugăm să rețineți că atunci când utilizaţi site-ul
nostru web, cookie-urile sunt stocate de browser pe dispozitivul Dvs. Reţineţi
că dacă dezactivaţi cookie-urile, este posibil ca site-ul nostru web să nu
funcţioneze corect în browserul Dvs. Dorim să ne asigurăm că site-ul nostru web
oferă vizitatorilor ceea ce caută și că aceștia beneficiază de cele mai
relevante mesaje de marketing. Pentru a atinge acest obiectiv, este posibil să
stocăm şi să utilizăm datele Dvs. pentru studii de piaţă, pentru îmbunătăţiri
ale calităţii site-ului nostru web şi a serviciilor noastre, pentru dezvoltări
ale serviciilor, pentru a îmbunătăţi performanţele site-ului web, pentru a
măsura succesul campaniilor noastre publicitare sau pentru a ne adapta
serviciile la nevoile Dvs.
CUM FOLOSIM DATELE DVS.
PERSONALE?
Colectăm și utilizăm datele Dvs. personale în următoarele
scopuri:
o
1. In scopul inregistrarii contului Dvs. pe website-ul
nostru. In acest scop colectam urmatoarele date: nume, prenume, adresa de
e-mail, adresa de IP, număr de telefon.
o
2. în scopul facilitării furnizării de servicii și
produse (inclusiv de la terţi) pe site-ul nostru web, pentru informarea
clienţilor/cumpărătorilor privind situaţia contului lor de utilizator, inclusiv
validarea, expedierea şi facturarea comenzilor, rezolvarea problemelor de orice
natură referitoare la o comandă, respectiv la bunurile şi/sau serviciile
achiziţionate, alte activitati comerciale de vanzari si administrarea contului
clientilor. În acest scop colectăm următoarele date: numele și prenumele,
numărul de telefon, adresa de e-mail, adresa de livrare/facturare, date
aferente plăţilor;
o
3. in scopul furnizarii activitătilor post-vânzări, care
cuprind servicii de relații cu clienții privind evaluarea produselor oferite si
efectuarea intervenției de service ori a înlocuirii produselor. In acest scop
colectam: nume și prenume, telefon/fax, e-mail, adresa de livrare/facturare,
date aferente platilor, inregistrari voce, obișnuințe/preferințe/comportament,
alte date care rezultă din evaluarea produselor de către clienti; De asemenea,
colectam datele de identificare (serie și număr act identitate) si date bancare
doar pentru situațiile în care intervin înlocuiri de produse/retururi.
o
4. pentru a vă trimite newslettere. În acest scop
colectăm următoarele date: numele, prenumele și adresa de e-mail, adresa IP;
o
5. pentru a vă furniza oferte alcătuite pe baza
preferinţelor Dvs. În acest scop colectăm următoarele date: numele, prenumele,
numărul de telefon și adresa de e-mail, adresa de livrare/facturare,
obișnuințe/preferințe/comportament;
o
6. pentru a comunica cu Dvs. în procesul de efectuare a
sondajelor despre satisfacţia clienţilor în scopuri de analiză, pentru
îmbunătăţiri ale calităţii, pentru dezvoltări ale serviciilor, pentru a
îmbunătăţi performanţele site-ului web, pentru a măsura succesul campaniilor de
publicitate sau pentru a ne adapta serviciile la cerinţele Dvs. În acest scop
colectăm următoarele date: numele, prenumele, numărul de telefon și adresa de
e-mail.
o
7. pentru a transmite materiale informative si/sau de
marketing despre noi precum si invitatii la evenimentele organizate de noi in
mod direct sau impreuna cu alte entitati. In acest scop colectăm următoarele
date: numele, prenumele, numărul de telefon/fax, adresa de e-mail, loc de
munca, functia detinuta, adresa de contact, sexul si data nasterii,
De asemenea, vom putea folosi datele Dvs. personale
pentru aceste motive dacă vom considera necesar în vederea asigurării
intereselor noastre legitime. Pentru mai multe informații, vă rugăm să
observați cele de mai jos.
COMUNICĂM DATELE DVS. PERSONALE TERȚILOR?
În principal, vom comunica datele Dvs. personale către
terți, doar în vederea asigurării desfășurării optime a relațiilor noastre
contractuale, dar și în vederea îndeplinirii unor obligații legale specifice,
după cum urmează:
o
- Consultanți financiari, societăți de audit, precum și
orice autoritate publică, în cazul în care o astfel de obligație legală de
divulgare a datelor personale ne incumbă (spre exemplu, în situația în care
primim o astfel de notificare și/sau adresă din partea autorităților publice
centrale sau locale sau în legătură cu un litigiu în curs aflat pe rolul
instanțelor de judecată din România);
o
- Furnizori de servicii care acționează în numele nostru
(inclusiv, fără a se limita la, consultanți externi, avocați, auditori și/sau
contabili și consultanți și experți IT);
o
- În cazul în care societatea naostra va fi achiziționată
sau va fuziona cu o alta societate sau grup de societăți în viitor, vom putea
furniza datele Dvs. personale reprezentanților noilor proprietari (urmând a vă
notifica cu privire la un astfel de demers și la implicațiile asupra datelor
Dvs. personale).
CUM ASIGURĂM SECURITATEA DATELOR DVS. PERSONALE?
Suntem preocupați de protejarea datelor Dvs. personale.
Acesta este rațiunea pentru care am implementat sau sunt in curs de
implementare măsuri adecvate care sunt destinate pentru a preveni accesul
neautorizat, precum și utilizarea incorectă a datelor Dvs. personale.
Ne-am angajat să luăm toate măsurile rezonabile și
adecvate pentru a asigura securitatea datelor Dvs. personale împotriva furtului
și accesului neautorizat al acestora si depunem toate eforturile necesare in
acest sens. Realizăm toate acestea prin implementarea unor măsuri tehnice și
organizatorice specifice, incluzând măsuri de encriptare, anonimizare și data
recovery/back up.
Important!
Dacă suspectați folosirea neautorizată sau furtul datelor Dvs. personale vă rugăm să ne informați imediat ce suspectați o astfel de activitate neautorizată. În acest sens, vă rugăm să vă adresați în primă fază prin transmiterea unei informari prin e-mail catre contact@ecaterinadumitrascu.ro pentru a putea investiga situația intervenită și pentru a vă putea furniza ulterior informații actualizate cu privire la stadiul soluționării incidentului, precum și cu privire la pașii de urmat.
PENTRU CE PERIOADĂ DE TIMP PRELUCRĂM DATELE DVS. PERSONALE?
Nu vom păstra în registrele noastre datele Dvs. personale
pentru o perioadă de timp ce va excede scopurilor pentru care aceste date
personale au fost colectate, excepție făcând cazurile în care prevederile legal
ne impun obligația păstrării datelor Dvs. personale pentru o perioadă de timp
determinată mai îndelungată scopului nostru (de exemplu, în situația în care
primim o astfel de notificare și/sau adresă din partea autorităților publice
centrale sau locale sau în legătură cu un litigiu în curs aflat pe rolul
instanțelor de judecată din România).
CARE SUNT DREPTURILE DVS. CU PRIVIRE LA DATELE PERSONALE PE CARE NOI LE PROCESĂM?
Unul dintre principalele obiective ale Regulamentului
este acela de a proteja și clarifica drepturile persoanelor fizice cu privire
la protecția datelor personale. Astfel, deși procesăm datele Dvs. personale,
regulamentul vă recunoaște o serie de drepturi cu privire la datele Dvs.
personale.
De asemenea, Regulamentul conferă mai multe drepturi persoanelor
cărora li se prelucrează date personale. Astfel, pe lângă drepturile existente
în prezent, regăsim și dreptul la portabilitatea datelor sau pe cel de ștergere
a datelor.
Iată pe scurt care sunt drepturile pe care le aveți:
Dreptul de acces înseamnă
că aveți dreptul de a obține o confirmare din partea noastră că prelucrăm sau
nu datele cu caracter personal care vă privesc și, în caz afirmativ, acces la
datele respective și la informații privind modalitatea în care sunt prelucrate
datele. Totodata aveti dreptul de a obține o copie a datelor cu caracter
personal furnizate nouă și care fac obiectul prelucrării (dorim sa vă aducem la
cunostință faptul că pentru orice alte copii solicitate de Dvs., se poate
percepe o taxă rezonabilă, bazată pe costurile administrative). În cazul în
care transmiteți cererea în format electronic și cu excepția cazului în care
solicitați un alt format, informațiile vă vor fi furnizate într-un format
electronic utilizat în mod curent
Dreptul la portabilitatea
datelor se referă la dreptul de a primi datele personale într-un
format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și la
dreptul ca aceste date să fie transmise direct altui operator, dacă acest lucru
este fezabil din punct de vedere tehnic.
Dreptul la opoziție vizează
dreptul de a vă opune prelucrării datelor personale atunci când prelucrarea
este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes
public sau când are în vedere un interes legitim al nostru. Atunci când
prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct,
aveți dreptul de a vă opune prelucrării în orice moment.
Dreptul de a retrage
consimțământul se referă la cazurile în care am obținut consimțământul
de a procesa datele Dvs. personale pentru anumite activități (de exemplu, în
scop de marketing direct), puteți retrage acest consimțământ în orice moment și
vom înceta să desfășurăm acea activitate anume dacă nu considerăm că există o
bază legală alternativă pentru a justifica continuarea prelucrării datelor Dvs.
personale în acest scop, caz în care vă vom informa despre această condiție.
Dreptul la rectificare se
referă la corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor cu caracter
personal inexacte. Rectificarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au
fost transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește
imposibil sau presupune eforturi disproporționate. Dreptul la rectificarea
datelor cu caracter personal și vă vom informa cu privire la acești
destinatari, dacă veți solicita acest lucru.
Dreptul la ștergerea datelor
(„dreptul de a fi uitat”) înseamnă că aveți dreptul de a solicita să vă ștergem
datele cu caracter personal, fără întârzieri nejustificate, în cazul în care se
aplică unul dintre următoarele motive:
1.
acestea nu mai
sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau
prelucrate;
2.
vă retrageți
consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
3.
vă opuneți
prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze;
4.
datele cu
caracter personal au fost prelucrate ilegal;
5.
datele cu
caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale;
6.
datele cu
caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale
societății informaționale.
În realizarea acestui demers, vom comunica fiecărui
destinatar căruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice
ștergere a acestora, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește
imposibil sau presupune eforturi disproporționate și vă vom informa cu privire
la acești destinatari, dacă veți solicita acest lucru.
Dreptul la restricționarea
prelucrării poate fi exercitat în cazul în unul din următoarele
cazuri:
- când
contestați exactitatea datelor, pe o perioadă care ne permite verificarea corectitudinii
datelor;
- prelucrarea
este ilegală, iar Dvs. vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal,
solicitând în schimb restricționarea;
- în
situația în care societatea noastra nu mai are nevoie de datele cu
caracter personal in scopul prelucrării, dar ni le solicitați pentru
constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept in instanță;
- în
situația în care v-ați opus prelucrării pentru intervalul de timp în care
se verifică dacă drepturile legitime ale noastre prevalează, caz în care
vă vom explica motivele noastre pe larg.
În realizarea acestui demers, vom comunica fiecărui
destinatar căruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice
restricționare a prelucrării, cu excepția cazului în care acest lucru se
dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate și vă vom informa
cu privire la acești destinatari, dacă veți solicita acest lucru.
Important!
Toate aceste drepturi pot să fi exercitate printr-o
cerere scrisă, semnată și datată, transmisă la sediul nostru sau pe email, datele
necesare de contact regăsindu-se pe site.
La cerere, veți primi de la noi o copie a datelor cu
caracter personal prelucrate; puteți solicita si primi răspuns de la noi în
orice modalitate dorita de Dvs. (inclusiv email).
Vă rugăm să rețineți faptul că dreptul Dvs. de a solicita
o copie, conform celor arătate mai sus, nu trebuie să aducă atingere
drepturilor și libertăților altora.
Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri
Dreptul de a depune o
plângere la autoritatea de supraveghere - În cazul în
care consideraţi că drepturile Dvs. privind datele personale au fost încălcate,
puteţi, de asemenea, să contactaţi şi să depuneţi o plângere la autoritatea
locală pentru protecţia datelor:
Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
Adresa:
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30
Sector 1, cod postal 010336
Bucuresti, Romania
Email: anspdcp@dataprotection.ro
Centrală Telefon:
+40.318.059.211
+40.318.059.212
CINE ESTE RESPONSABIL DE
PROTECȚIA DATELOR DVS. PERSONALE?
Societatea noastra este responsabila de protecția datelor Dvs. personale. Sediul său este în București, Strada VESTEI, Nr.18, PARTER, Sector 1, Bucuresti.
Pentru orice comentarii sau sugestii cu privire la
prezenta notificare vă rugăm să ne contactați folosind informațiile de contact
de pe site. Suntem foarte preocupați de securitatea datelor Dvs. personale și
vă vom răspunde într-un termen maxim de 5 (cinci) zile lucrătoare.